حراج
دفترچه استراتژی تناسب اندام

دفترچه استراتژی تناسب اندام


  • 15,000تومان 20,000تومان
  • موجودی:289
  • تولید کننده: به اندام
  • کد محصول: دفترچه



برچسب ها: تناسب اندام, رژیم, کاهش وزن, دفترچه رژیم

برای کاهش وزن، هرچه میخورید بنویسید
  • آیا تا به حال به این فکر کرده اید که یادداشت کردن غذاهایی که می خورید می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟
  • آیا شما دفتر یادداشتی برای ثبت غذاها و ورزش ها دارید؟
  • اگر تا به حال چنین کاری کرده اید؟

مطالعات نشان می دهند که افرادی که غذاهای خود را ثبت می کنند، وزن بیشتری را نسبت به بقیه کم می کنند. به خصوص هر چه غذای بیشتری را ثبت کنید، احتمالا وزن بیشتری را کم می کنید.
مطالعات انجام شده بر روی ۱۶۸۵ شرکت کننده که دارای اضافه وزن یا چاقی بودند (از ۲۵ سال به بالا) دریافتند که بیشترین میزان کاهش وزن پیش بینی شده معادل تعداد روزهایی است که غذاهای خورده شده را ثبت کرده اند.
به عبارت دیگر هر چه بیشتر غذای دریافتی خود را ثبت کنند، وزن بیشتری را از دست می دهند. با توجه به تحقیقات، شرکت کنندگانی که میزان غذا و نوشیدنی مصرفی خود را به مدت شش روز در هر هفته ثبت کرده اند تقریبا دو برابر دیگر شرکت کنندگان که تنها یک روز این موارد را ثبت کرده اند، کاهش وزن داشته اند.


چرا این روش مفید است؟
ثبت غذا به چند دلیل موثر است و هر چه در این راه ثابت قدم تر باشید و بیشتر در مورد غذاها، میان وعده ها و نوشیدنی ها و غیره بنویسید، میزان موفقیت بیشتری را تجربه خواهید کرد.
به شما کمک می کند که سایز دقیق وعده هایتان را بدانید.
بسیاری از مردم به طور گسترده ای میزان غذایی را که مصرف می کنند دست کم می گیرند. بهتر است یاد بگیرید که اندازه مصرف خود را بشناسید و به همان اندازه که باید غذا بخورید و آن را با تقسیم بندی توسط پیمانه ها و قاشق های غذاخوری اندازه بگیرید.
بعد از چند هفته استفاده از این وسایل در خانه برای اندازه گیری غذاهایتان، قادر خواهید بود که به صورت دقیق اندازه وعده های غذایی خود را وقتی بیرون از منزل هستید تشخیص دهید.


در شناختن رفتارهایتان به شما کمک می کند
ثبت غذاها به شما کمک می کند که عادات غذایی که روی غذا خوردن تان تاثیر می گذارد، جلوی چشمانتان بیاید.
به شما کمک می کند که الگوی رفتاری خود را در جهت تغییر آگاهانه این رفتار به کار گیرید.
- آیا کالری بسیار زیادی بعد از شام دریافت می کنید؟
- آیا میان وعده در طول روز زیاد مصرف میکنید؟
- آیا در روزهای پر استرس پرخوری می کنید؟
اغلب این رفتارها موانعی برای کاهش وزن هستند که تا زمانی که مشغول نوشتن نشوید، متوجه آنها نخواهید شد.


مسئولیت پذیری
وقتی هر غذایی را که می خورید بنویسید، نسبت به خود مسئولیت پذیری بیشتری خواهید داشت که باعث می شود به این کار ادامه دهید. به علاوه، اگر متخصص تغذیه یا پزشک شما غذاهای مصرفی شما را بررسی کند تا توصیه هایی دقیق و ویژه به شما دهد و تغییراتی ایجاد کنید و برای ادامه راه کاهش وزنتان تشویق کند، در آن صورت نسبت به او هم مسئول خواهید شد.
کاری کنید که این روش به درد شما هم بخورد.
همه چیز را بنویسید. این نه تنها شامل تمام خوراکی ها می شود بلکه شامل انواع نوشیدنی ها نیز می باشد.


دفترچه استراتژی تناسب اندام به شما کمک می کند برنامه غذایی که از رژیم دکتر کرمانی دریافت می کنید، را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.


این دفترچه دارای ویژگی های زیر می باشد:
- جدول برنامه غذایی روزانه (این جدول را طبق برنامه غذایی که از سایت دکتر کرمانی دریافت کرده اید، پر کنید)
- بانک کالری غذاها، فعالیت ها
- جملات انرژی بخش
- جدول ارزیابی عملکرد و امتیازدهی
- توصیه ها در مورد بیماری ها
- اینفوگرافیک های آموزشی
-

این دفترچه که برگرفته از برنامه رژیم دکتر کرمانی می باشد، با بهره جویی از استراتژی هدف و برنامه منظم روزانه، شما را به وزن ایده آل می رساند. همچنین اگر با استفاده از برنامه رژیم دکتر کرمانی در صدد کاهش وزن هستید، استفاده از این دفترچه به شما توصیه می شود
مشخصات عمومی
نوع دفترچه
مشخصات فنی
نویسنده مریم گلزار - مهدی بهاری
موضوع تغذیه - رژیم
تاریخ چاپ تابستان 1396
نوبت چاپ اول
نوع چاپ رنگی

نظر بدهید

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب
کد امنیتی