راهنمای خرید

انجام و ثبت سفارش:

به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوهای وب سایت، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید.

پس از ثبت سفارش، می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت "سبد خرید" یا تصویر زیر آن در بالای ستون سمت چپ وب سایت کلیک کنید.

در روند نهایی کردن سفارش شما می بایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد.

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال می گردند.

در هر زمان که با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شوید، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشید. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:

وضعیت "پرداخت شده": هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.

وضعیت "درحال بررسی" :سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.

وضعیت "ارسال شده" :سفارش های در این وضعیت توسط شرکت ارسال گردیده است. سفارش های مناطق ۲۲ گانه تهران توسط پیک و سفارش های سایر مناطق تهران و استان های دیگر توسط پست سفارش ارسال می گردند.

وضعیت "برگشت خورده" :سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم حضور خریدار در محل به شرکت برگشت خورده اند.

قیمت کالاها:

قیمت های مندرج در سایت همان قیمت مصرف کننده و درج شده بر روی بسته بندی کالا می باشد.

سفارش ها شامل هزینه ارسال می گردند که این هزینه در مراحل پرداخت به اطلاع خریدار رسانده می شود.

کالای خریداری شده توسط مشتری بعد از ثبت، به همان مقدار محاسبه خواهد شد و در صورت تغییر قیمت کالا بر روی وب سایت، بر روی سفارش های قبلی ثبت شده اعمال نخواهد شد. قیمت ها تا اطلاع ثانویه ثابت خواهد بود.

نحوه پرداخت وجه:

پرداخت آنلاین: به کمک درگاه های امن پرداخت الکترونیکی بانک پارسیان می توانید با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب خرید خود را قطعی نمایید.

پیگیری سفارشات:

بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت شرکت و وارد کردن کد در قسمت "رهگیری سفارش" از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

همچنین برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست حمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد حداکثر تا ۴٨ ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد می گردد که خریدار می تواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری در وب سایت شرکت پست اقدام نماید.

توجه:  کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم فروشگاه با کد رهگیری پستی متفاوت است.

آماده سازی، حمل و تحویل کالا:

سفارش هایی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و در وضعیت "پرداخت شده" می باشند:

  • در صورتی که قبل از ساعت 10 صبح هر روز کاری ثبت شوند، در همان روز ارسال می شوند.
  • در صورتی که از ساعت 10 صبح به بعد ثبت شوند، در روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

سفارش های مناطق ٢٢ گانه تهران توسط پیک مطابق با زمان اعلام شده در بالا و سفارش های سایر نقاط تهران و شهرستان ها با استفاده از پست سفارشی ارسال می شود. طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مرسولاتی که به صورت پست سفارشی ارسال شوند، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری پس از ارسال به مقصد تحویل داده می شوند.